piątek, 2 sierpnia 2013

.::Rocznica Przyjaźni::.

Hejka


Dzisiaj będzie troche inaczej bo chciałabym podziękowac Wszystkim z nacej Paczki za to że jesteśmy już razem ponad rok i 2 miesiące.W czerwcu była nasz rocznica przyjazni..Teraz gdy to pisze łzy mi lecą ze szczęści więc wybaczcie moje nieogarnięcie..naprawd chciałabym Wszystkim podziękowac z naszej paczki..za to że jestesmy już tak długo razem i widac że już nic nas nie rozdzieli :*



To na tyle w tym poście sorka że się tak rozpisałam



Bayooo :***



Kasia

4 komentarze:

  1. Gratulacje naprawde długo się już przyjaźnicie i mam nadzieje że nic was nie rozdzieli . Buziaki dla wszystkich adminek .

    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tak długiej współpracy;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także gratuluje i to taki krótki wierszyk dla was:
    "Przyjaźń jest jak słońce
    Zawsze serdeczna i ciepła
    Przyjaźń jest natchnieniem
    Do życia do radości
    Przyjaźń jest czymś pięknym
    Darem, cudem świata
    Szczęściem i nadzieją na następne lata"
    sabina

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje widzę , że nic nie jest w stanie was rozdzielić.Buziaki.;** Kicia.

    OdpowiedzUsuń