poniedziałek, 14 października 2013

ODCHODZĘ

siema ;_; chce was zawiadomić, że odchodze z bloga...
dlaczego?
odeszłam z awatarii >.< więc jak moge prowadzić bloga o tej grze nie grając w nią?
to nie jest decyzją którą podjęłam sobie o tak.. bo sb tak wymyśliłam.NIE.
zastanawiałam się nad tym już.. no prawie miesiąc, i jednak doszłam do wniosku że lepiej byłoby odejść.
ale jeśli chcecie ze mną porozmawiać na osobności, to ask: http://ask.fm/Natalia3655 
nie chce żeby pod tym były komentarze typu:
ten blog się rozpada czy dobrze że odchodzisz, ok?

POZDRAWIAM
nelly 

15 komentarzy:

  1. Mnie i tak już nie obchodzi że ktoś odejdzie -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TYLKO NIE TO!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ale co możemy zrobic nic :(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie Nelly ty jesteś bardzo fajna właśnie oto chodzi żebyś nie odchodziła ale ty prowadzisz tego bloga wraz z innymi dziewczynami a i mam małe pytanko to to naprawdę na Nana coś tam zrobiłam z awą zrobiła tej Diamont czy jak jej tam ?

    OdpowiedzUsuń
  5. też chcę do was dołączyć

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie to już nie obchodzi co robicie -,- Nie piszecie już prawie nic o awatari tylko posty typu '' mój ask " lub "odchodzę". Fochnelam się na Was i tyle. Wasza (dawna) fanka Holly. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto to jest nelly ?

    OdpowiedzUsuń
  8. DLACZEGO KŁAMIECIE FANÓW ZWŁASZCZA TY EWKA ! COO TO MA BYC JA SIĘ PYTAM NIBY EWCIA MA KOMPA W NAPRAWIE A NA FB SIEDZI I 6 MIN TEMU NAPISAŁA KOM. NA FB ŻAL MI WAS DLACZEGO KŁAMIECIE FANÓW EWKA PEWNIE JUŻ NIE GRA W AWE ALE DALEJ CIĄGNIECIE TEGO BLOGA BEZ SENSU JAK NIC NIE PISZECIE KIEDYŚ TO BYLY POSTY TYPU WPADKI KRZYŻÓWKI RÓZNICE IMPREZY ZDJĘCIA Z AWY KUMPELE NA AWIE NO A TERAZ TO GÓWNO EWKA UDAJE ŻE MA KOMPA W NAPRAWIE A TAK SERIO SIEDZI CAŁYMI DNIAMI NA FB I MA W DUPIE BLOGA WEŹCIE GO USUNCIE A NIE BENDZIE ZAŚMIECAL LISTE BLOGÓW KIEDYŚ WASZ BLOG BYŁ NAJLEPSZYM BLOGIEM O AWIE A TERAZ JEST NAJGORSZYM DZIENNIE TO MACIE CHYBA Z 15 WYŚWIETLEŃ A KIEDYŚ MIAŁYŚCIE 400 NA DZIEŃ WIĘC EWKA PRZYZNAJ SIĘ ŻE NIE CHCESZ PROWADZIC BLOGA I OSZUKIWAŁAŚ Z TYM LAPTOPEM NO TO TYLE CO CHCIAŁAM POWIEDZIEC PEWNIE USNIEECIE TEN KOMENTARZ BO TO JEST PRAWDA NO ALE CÓŻ WKURZYŁAM SIĘ ŻE EWKA UDAJE Z TYM LAPTOPEM A NELLY I INNE O TYM WIEDZĄ ŻE TO NIE PRAWDA JUŻ NIKT Z TEGO BLOGA NIE GRA W AWE PRÓCZ KINGI TO KONIEC Z TYM BLOGIEM BYEE
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu. Tak, to prawda, Ewka jest czasem dostępna na Facebooku. Ale tylko wtedy, gdy uda jej się z nim połączyć. Na bloga i na inne strony, nie może wchodzić. A jeśli chodzi o tą część : "DLACZEGO KŁAMIECIE FANÓW EWKA PEWNIE JUŻ NIE GRA W AWE ALE DALEJ CIĄGNIECIE TEGO BLOGA BEZ SENSU" Hmmm... powiem tak... zastanawiam się ostatnio nad usunięciem bloga... ponieważ brakuje adminów to raz... ( ale nie chcemy przyjmować nieznajomych ) po dwa, Ewka jest założycielką tego bloga... i nie mogę bez jej zgody tego zrobić. A tak wgl. ... dlaczego mielibyśmy oszukiwać fanów ? Mówimy tak, jak jest.

      Usuń
    2. ok Anka teraz przesadziłaś..!!!
      ja też skończyłam z tym blogiem ale żeby oskarżać adminki o kłamstwa i kazać im usunąć bloga! Nw ty robisz jakąś łaskę z tego że tu wchodzisz?? niby taka fanka bloga kłóci się z tymi co źle mówią o tym blogu podpisuje się i wgl a zachowujesz się jak idiotka!
      to był cios poniżej pasa -,-
      sabina

      Usuń
  9. Szkoda że odchodzisz . Blog super macie . Zapraszam również do siebie http://awataryjnewariaty.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezu faktycznie ! Nie ma wgl postów tylko typu moj ask albo odchodze zgadzam sie z komentarzami na gorze mnie tez uz nie zbyt obchodzi kto odchodzi a kto nie ! ten blog sie rozpada nic nie poradzicie patrzcie na tego bloga : http://zwariowanaawataria.blogspot.com/ tutaj adminki się nie kłócą ani nie odchodzą są tylko dwie fakt ale umieją się porozumieć i dodają posty codzienie

    OdpowiedzUsuń
  11. ten blog nie ma sensu dla mnie już nie istnieje weszłam tylko żeby zobaczyć bo zobaczyłam że Ewka weszła na awe, nie wchodziłam na bloga od miesiąca i pojawiły się jedynie 2 posty :-/ więc tym bardziej się do tego uprzedziłam -,-
    może wejdę od czasu do czasu zobaczyć co jest grane
    ale prawda jest taka dziewczyny że już od dawna tego bloga podtrzymywała tylko Ewka nie ma Ewki nie ma bloga
    sabina

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeciesz wchodzisz na awe nie zrezygnowalas po co ich oklamujesz? Napewno nie chce ci sie pisac postow -,-

    OdpowiedzUsuń